Ùn avemu mai cessatu di avanzà

Ricertamenti, a pandemia hè stata calata.A dumanda da u mercatu domesticu è internaziunale hè in ripresa è l'industria di a panificazione esprime una prospettiva positiva è l'investimentu hè in crescita.simu in a bona strada per l'introduzione di parechje linee di produzzione automatizzate per a panna multi-mold, a padella è a tavola di griglia, ecc.per rinfurzà a capacità di pruduzzione è migliurà a precisione, a qualità è l'affidabilità di i nostri prudutti.Ricevemu assai boni feedback da alcuni grandi panificatori industriali.Inoltre, a nostra squadra di ingegneria hè impegnata in a R&D per un prucessu di produzzione efficace è risparmiu di costu per rende u nostru pruduttu più competitivu è vince a satisfaczione di u cliente.Avà avemu ottimisatu u prucessu di produzzione è travaglia bè in a linea di produzzione.

Basta cita uni pochi ottimisazioni cum'è seguitu:

1. Attualmente, pruduciamu una padedda multi-mold, avemu bisognu di fà più di 10 utensili.Intruducendu a linea di produzzione automatizata, avemu solu bisognu di menu di cinque utensili.È a padedda pò esse finita cù menu travagliu, arnesi, costu di materiale è cunsumu d'energia.

2. Per i tazzi di i pani multi-mold, aumenteremu a capacità di pruduzzione usendu grandi arnesi per punching and press forming.

3. Per u pane di foglia, finu à avà pudemu solu produttu 1-2 tipi di pani di foglia da e linee di produzzione automatizate.Intruduceremu più linea antomated per alcuni venditori più venduti.

4. Avemu da ottimisà u prucessu di revestimentu per assicurà u gruixu di u revestimentu è a durabilità.Per certi pani standard è persunalizati, introduceremu a linea di rivestimentu automaticu.

Per u sviluppu di u mercatu demesticu è internaziunale, avemu custituitu una nova squadra per u cuntattu direttu cù i venditori alimentari è di panetteria è i panifici in tutta a Cina.A squadra travaglia strettamente cù a nostra squadra esistente, a finestra di cuntattu per i panificatori industriali per creà più sinergie.Inoltre, a squadra per u sviluppu di u mercatu internaziunale hà rinfurzatu e strategie di vendita per sustene assai i clienti maiò per u sviluppu di u so mercatu per un sforzu cumuni.


Tempu di posta: 22-lugliu-2021